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Groupe de Recherche ANgevin en Économie et Management

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Publications

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Publications HAL de la collection GRANEM
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Olivier Koumba. The missing link is the object of study: From Xenophon, Smith, Say, Marshall, Whately and Robbins. JSHET Conference 2025, May 2025, Hirosaki City, Japan. ⟨hal-04854166⟩
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Danielle Lecointre-Erickson, Safaa Adil, M. Laeeq Khan, Koffi Selom Agbokanzo, Mirna Bassily, et al.. An exploratory study of touchpoints shaping the phygital shopping experience in France: a thematic and sentiment analysis approach. 41ème Congrès international de l’Association Française du Marketing (AFM), IAE de Lille – University School of Management, Université de Lille; IÉSEG School of Management, Université catholique de Lille, May 2025, Lille, France. ⟨hal-05005943⟩
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Mathias Szpirglas, Carol-Anne Loher-Delalune. Brasser les milliards de l’État grâce au carrousel de la TVA. Colloque Management en séries - saison 3, Ecole de Management de Normandie, Apr 2025, Le Havre, France. ⟨hal-04926900⟩
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Ida Fartsi, Gwenaëlle Briand Decré, Ivan Dufeu, Muriel Travers, Gildas Appéré, et al.. Les clés d'une offre de produits bio transformés naturels et durables. 2025. ⟨hal-05004281⟩
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https://hal.science/hal-05004281/file/Les%20cl%C3%A9s%20d%E2%80%99une%20offre%20de%20produits%20bio%20transform%C3%A9s%20naturels%20et%20durables.pdf BibTex
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Danielle Lecointre-Erickson, Safaa Adil, M. Laeeq Khan, Koffi Selom Agbokanzo, Mirna Bassily, et al.. Getting Phygital: Exploring The Perception Of Phygital Shopping Experiences In France Through Online Reviews. Marketing Management Association Spring Conference, Mar 2025, En ligne, United States. ⟨hal-04953672⟩
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Fadia Chahinez Bezzaoucha, Danielle Lecointre-Erickson. The Impact Of Content Marketing Strategy On Sales: Case Study On The Launch Of An Oriental Restaurant In Algeria. Marketing Management Association Spring Conference, Mar 2025, En ligne, United States. ⟨hal-04953924⟩
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C. Gallen, Amélie Clauzel, Nathalie Guichard, Gaëlle Pantin-Sohier. How to SHIFT adolescents’ behavior toward alternative proteins? The case of entomophagy. British Food Journal, In press, ⟨10.1108/BFJ-06-2024-0643⟩. ⟨hal-04989950⟩
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Elodie Jouny-Rivier, Emeline Martin. My Dreamland : La fabrique à souvenirs pour petits et grands enfants. 2025, https://www.ccmp.fr/collection-ccmp/cas-my-dreamland-la-fabrique-a-souvenirs-pour-petits-et-grands-enfants. ⟨hal-04984159⟩
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Isabelle Leroux, Dominique Sagot-Duvauroux. Le concept de scène à l'épreuve de la ville végétale, le cas d'Angers en France.. Presses universitaires de Grenoble. Scènes artistiques. Au-delà de la ville créative., pp.149-160, 2025, 978-2-7061-5433-1. ⟨hal-04999131⟩
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https://univ-angers.hal.science/hal-04999131/file/Scenes_artistiques_BAT_Chap12%20-%20r%C3%A9f%C3%A9rences.pdf BibTex
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Enareta Kurtbegu, Caroline Marie-Jeanne, Bruno Séjourné. What Drives Generation Z’s Appetite for Crypto Investment? The Role of Financial Literacy, Gender, and Channels of Influence. Les cryptoactifs : monnaies ou instruments spéculatifs ?, Granem - Université d'Angers, Feb 2025, Angers, France. ⟨hal-04974993⟩
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